V tomto případě je potřeba objednávku stornovat – žádost o storno objednávky pošlete v kontaktním formuláři níže (nezapomeňte, prosím, uvést číslo objednávky). Následně si vytvořte objednávku novou.
Informaci o provedené platbě naleznete ve vaší e-mailové schránce. Pokud potvrzení o platbě nemůžete najít, kontaktuje nás, prosím, přes formulář níže.
Zálohovou fakturu nikoli, fakturu se splatností je možné vystavit pouze v kamenných pobočkách PLANEO s vyzvednutím zboží až po připsání celé platby na náš bankovní účet.
Platba převodem není bohužel možná. Děkujeme za pochopení.
Peníze budou poukázány na váš bankovní účet nejpozději do 14 dnů od uplatnění odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vraceného zboží na prodejnu nebo na centrálu (případně, než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno).
Ve většině případů ano, ale vždy doporučujeme ověřit přímo u dopravce, který vám zásilku poveze.
Změna fakturačních údajů na firmu po dokončení objednávky není bohužel možná. Děkujeme za pochopení.
Máte jiný dotaz k tématu Informace o platbách?
Zanechte nám vzkaz a my Vám odpovíme.
Odpověď zpravidla odešleme do 24 hodin.
Zanechat dotaz