Aktuálně doručujeme zboží pouze v pracovní dny. Děkujeme za pochopení.
Ve většině případů ano, ale vždy doporučujeme tuto možnost ověřit přímo u dopravce, který vám zásilku poveze. Při dovážce zboží z prodejny domluvte platbu kartou přímo s touto konkrétní pobočkou.
Expresní dodání zatím není k dispozici, při rezervaci zboží v prodejně je možné se s pobočkou domluvit na dodání podle jejích přepravních kapacit.
Doprava STANDARD – zboží vám pohodlně doručíme až k prvním uzamykatelným dveřím a vy se nemusíte o nic starat. V případě zájmu také zajistíme odvoz starého spotřebiče - tuto možnost je potřeba zvolit v rámci Vaší objednávky. Doprava STANDARD je vhodná pro běžné spotřebiče.
Doprava PREMIUM – je určena zejména pro dopravu velkých domácích spotřebičů a také pro ty zákazníky, kteří chtějí mít výměnu spotřebiče zcela bez starostí. Nový spotřebič vám vyneseme klidně až do 10. patra, vybalíme ho, ekologicky zlikvidujeme veškerý obalový materiál a v případě zájmu zařídíme i odvoz starého spotřebiče. Dopravu zajišťuje většinou dvoučlenná posádka, která si poradí i s těmi největšími spotřebiči.
V den doručení zásilky se s vámi spojí kurýr přepravní společnosti s upřesněním času dodání (v současné chvíli bohužel není možná rezervace konkrétního času).
Máte jiný dotaz k tématu Informace o dopravě?
Zanechte nám vzkaz a my Vám odpovíme.
Odpověď zpravidla odešleme do 24 hodin.
Zanechat dotaz