Nejčastější dotazy
Informace o objednávkách
- Pro změnu vaší objednávky využijte kontaktní formulář níže, ve kterém nezapomeňte uvést číslo vaší objednávky a konkrétní požadavek na změnu. Naši kolegové se vám v nejbližší době ozvou.
- Pro zrušení vaší objednávky využijte kontaktní formulář níže, ve kterého nezapomeňte uvést číslo vaší objednávky, kterou chcete zrušit. Naši kolegové se vám v nejbližší době ozvou.
- Vyberte požadované zboží, kliknete na políčko "Koupit" případně na políčko "Rezervovat na prodejně" (v případě, že je zboží k dispozici na prodejně ve vašem městě, či vašem okolí).
- V "Nákupním košíku" si můžete přikoupit dodatečné služby či příslušenství.
- Pokud jste si jistí, že již máte vše, kliknete na tlačítko "Pokračovat".
- Zvolte "Doprava" (Osobní odběr na prodejně nebo Doprava Standard/Premium) a způsob platby.
- Vyplňte své doručovací / fakturační údaje, zaškrtněte "Souhlas s obchodními podmínkami a se zpracováním osobních údajů".
- potvrďte kliknutím na "Objednat a zaplatit objednávku"
- V případě platby při převzetí nebo platby na dobírku máte hotovo. Pokud chcete zvolit jinou formu platby pokračujte dle instrukcí.
- Stav vaší objednávky můžete sledovat zde.
- kartou online
- Click to Pay
- Google Pay online
- dobírkou
- na splátky
- hotově / kartou na prodejně
- platba poukázkou PLANEO – platba je možná pouze na našich prodejnách PLANEO
- Ano, prodloužení objednávky je možné přes kontaktní formulář níže, nebo na nejbližší prodejně PLANEO – přehled všech našich prodejen naleznete zde.
- Bohužel u již vytvořené objednávky není možná změna fakturačních údajů. Pro další postup nás, prosím, kontaktujte přes formulář níže.
- Registrace není podmínkou nákupu, registrací však získáte spoustu výhod a již nikdy nezmeškáte naše skvělé akce nejen na www.planeo.cz, ale i na našich prodejnách.
Marketingové akce
- Seznam aktuálně probíhajících akcí včetně jejich pravidel naleznete na odkaze ZDE.
- V některých případech je to možné, na konkrétní kombinace slev se lze dotázat přes kontaktní formulář níže.
- Ve většině případů je to možné, na konkrétní akci se lze dotázat v kontaktním formuláři níže.
- Odhlášení Newsletteru můžete provést kliknutím na odkaz v některém z našich emailů nebo ve vašem zákaznickém profilu.
- Velice děkujeme za váš zájem o zasílání letáků. Pro prověření situace, vyplňte kontaktní formulář níže.
Pochvaly a stížnosti
- Velice si vážíme vaší zpětné vazby, která nám pomáhá ve zlepšení našich služeb. Hodnocení nám můžete zaslat pomocí kontaktního formuláře níže. Postaráme se o předání konkrétní osobě.
- Velice nás mrzí vaše špatná zkušenost s www.planeo.cz nebo s jednou z našich prodejen. Pro zanechání zpětné vazby použijte kontaktní formulář níže a my vaši stížnost předáme konkrétní osobě. Uděláme vše pro její nápravu.
- Velice nás těší vaše pozitivní zkušenost s www.planeo.cz nebo s jednou z našich prodejen. Pro zanechání zpětné vazby použijte kontaktní formulář níže a my rádi vaši pochvalu předáme konkrétní osobě.
Splátkový prodej
- Pro nákup na splátky potřebujete platný občanský průkaz nebo potvrzení o trvalém, či dlouhodobém pobytu na území České republiky a druhý doklad - řidičský průkaz, kartičku pojištěnce, nebo cestovní pas.
- Nákup na splátky poskytujeme plně svéprávným osobám, které nejsou ve výpovědní lhůtě nebo zkušební době. Potřebujete mít pravidelný a trvalý zdroj příjmů. O úvěr může žádat i cizinec s trvalým nebo přechodným pobytem na území ČR.
- Aktuálně je možné si sjednat úvěr se společnostmi Home Credit a Cofidis.
Informace o dopravě
- Aktuálně doručujeme zboží pouze v pracovní dny. Děkujeme za pochopení.
- Ve většině případů ano, ale vždy doporučujeme tuto možnost ověřit přímo u dopravce, který vám zásilku poveze. Při dovážce zboží z prodejny domluvte platbu kartou přímo s touto konkrétní pobočkou.
- Expresní dodání zatím není k dispozici, při rezervaci zboží v prodejně je možné se s pobočkou domluvit na dodání podle jejích přepravních kapacit.
- Doprava STANDARD – zboží vám pohodlně doručíme až k prvním uzamykatelným dveřím a vy se nemusíte o nic starat. V případě zájmu také zajistíme odvoz starého spotřebiče - tuto možnost je potřeba zvolit v rámci Vaší objednávky. Doprava STANDARD je vhodná pro běžné spotřebiče.
- Doprava PREMIUM – je určena zejména pro dopravu velkých domácích spotřebičů a také pro ty zákazníky, kteří chtějí mít výměnu spotřebiče zcela bez starostí. Nový spotřebič vám vyneseme klidně až do 10. patra, vybalíme ho, ekologicky zlikvidujeme veškerý obalový materiál a v případě zájmu zařídíme i odvoz starého spotřebiče. Dopravu zajišťuje většinou dvoučlenná posádka, která si poradí i s těmi největšími spotřebiči.
- Jednoduše, stačí se přihlásit do svého PLANEO účtu nebo v potvrzovacím e-mailu, který jsme vám poslali, kliknout na číslo objednávky nebo tlačítko „Sledovat objednávku“.
- V den doručení zásilky se s vámi spojí kurýr přepravní společnosti s upřesněním času dodání (v současné chvíli bohužel není možná rezervace konkrétního času).
Informace o platbách
- Platba převodem není bohužel možná. Děkujeme za pochopení.
- Informaci o provedené platbě naleznete ve vaší e-mailové schránce. Pokud potvrzení o platbě nemůžete najít, kontaktuje nás, prosím, přes formulář níže.
- Ve většině případů ano, ale vždy doporučujeme ověřit přímo u dopravce, který vám zásilku poveze.
- Zálohovou fakturu nikoli, fakturu se splatností je možné vystavit pouze v kamenných pobočkách PLANEO s vyzvednutím zboží až po připsání celé platby na náš bankovní účet.
- Změna fakturačních údajů na firmu po dokončení objednávky není bohužel možná. Děkujeme za pochopení.
- Peníze budou poukázány na váš bankovní účet nejpozději do 14 dnů od uplatnění odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vraceného zboží na prodejnu nebo na centrálu (případně, než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno).
- V tomto případě je potřeba objednávku stornovat – žádost o storno objednávky pošlete v kontaktním formuláři níže (nezapomeňte, prosím, uvést číslo objednávky). Následně si vytvořte objednávku novou.
Informace o prodejnách
- Kompletní seznam všech našich prodejen, včetně kontaktů naleznete zde. Pro jednodušší vyhledávání do vyhledávacího pole zadejte své PSČ.
- Kompletní seznam všech našich prodejen, včetně aktuální otevírací doby naleznete zde. Pro jednodušší vyhledávání do vyhledávacího pole zadejte své PSČ.
- Kompletní seznam všech našich prodejen, včetně aktuální otevírací doby naleznete zde. Pro jednodušší vyhledávání do vyhledávacího pole zadejte své PSČ.
Informace o službách
- VIP prodloužená záruka - garantuje vyřízení pojistné události do maximálně 5 pracovních dní.
- Toto pojištění bylo navrženo tak, aby klientovi v případě koupě spotřebiče umožnilo prodloužení záruky až o 36 měsíců nad rámec zákonné záruky.
- Pojištění proti nahodilému poškození a odcizení pomáhá předejít neočekávaným výdajům spojeným s poškozením nebo odcizením nového výrobku.
- V případě pojistné události pojištěná osoba telefonicky nebo emailem kontaktuje pojistitele a předloží vyplněný formulář Oznámení pojistné události včetně dokladu o koupi produktu (prodejní doklad).
- Pojištění prodloužené záruky lze sjednat do 14 dnů od koupi výrobku, "Pojištění proti poškození" je splatné v den nákupu produktu.
- V tuto chvíli lze poukaz PLANEO uplatnit pouze na kamenných prodejnách PLANEO.
- Po uplatnění standartní dvouleté záruční doby získáváte vy, jako zákazník (pokud jste pojištěn na prodlouženou záruku), ještě další čas k uplatnění své reklamace. Tento čas je prodloužen až o 36 měsíců (dle výběru pojistné doby) a vztahuje se na zákonem stanovené „Záruky za vady“ nebo „Záruky za jakost“, za které má zodpovědnost prodávající.
- Předmětem "Pojištění nahodilého poškození a odcizení věci" je pojištění pro případ finanční ztráty způsobené nahodilou mechanickou, elektronickou nebo elektrickou nefunkčností věci, k níž dojde nahodilým poškozením nebo odcizením věci.
- Tuto službu aktuálně nenabízíme.
- Při nákupu u nás registrace není nutná. Díky registraci získáte mnoho dalších výhod včetně přístupu k zajímavým akcím a přehledu všech vašich nákupů.
Vrácení zboží a reklamace
- Výrobky zakoupené v síti prodejen PLANEO i přes náš e-shop je možné reklamovat v jakékoliv naší prodejně.
- V případě, že nemáte možnost uplatnit reklamaci na některé z našich prodejen, je možné ji uplatnit osobně či zasláním reklamované věci na adresu:
SERVIS FAST ČR a.s. - REKLAMACE
U Sanitasu 1621
Říčany 251 01 - Výrobek je třeba řádně zabalit; doporučujeme jej před zabalením nafotit.
- Do balíčku, prosíme, přiložte nákupní doklad a průvodní dopis s Vašimi údaji a přesným popisem závady.
- V případě poruchy velkých spotřebičů, například lednice, pračky či velké televize, je možné také kontaktovat přímo konkrétní značku, která s Vámi domluví návštěvu servisního technika přímo u Vás doma.
- Kontakty pro nahlášení záruční reklamace u velkých spotřebičů zde.
- 1. Vrácení do prodejny
Výrobek je možno přinést do kterékoli pobočky PLANEO spolu s prodejním dokladem.
Při vrácení bude výrobek zkontrolován personálem prodejny a bude sepsán formulář o odstoupení od kupní smlouvy.
Peníze vám následně budou vráceny do 14 dnů na účet uvedený ve formuláři o odstoupení od kupní smlouvy. - 2. Vrácení na centrálu
Vytiskněte a vyplňte formulář pro Odstoupení od kupní smlouvy. Údaje potřebné k vyplnění naleznete na faktuře.
Zboží uveďte do původního stavu (ideálně jej zabalte do původního obalu) a pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Na zásilku uveďte „Vrácení ve 14 dnech Planeo.cz“
Do zásilky vložte podepsané odstoupení od kupní smlouvy a fakturu.
Zboží zašlete na adresu (na této adrese není možné vrátit zboží osobně)
- Pokud převezmete zboží a po jeho rozbalení zjistíte, že je poškozené, neprodleně nás kontaktujete na e-mailové adrese reklamace@planeo.cz. Do své zprávy prosím uveďte číslo objednávky a přiložte následující fotografie:
- fotografii s detailem poškození
- fotografii celého výrobku tak, aby bylo poškození viditelné v poměru k celému spotřebiči
- fotografii výrobního štítku přímo z výrobku
- fotografie obalu, ve kterém výrobek přišel (ze všech stran). Tento obalový materiál prosím uchovejte do vyřešení Vaší reklamace
- Zákonná lhůta pro vyřízení záruční reklamace je 30 dní. Ze zkušenosti však víme, že reklamace bývají vyřešeny dříve.
- Na výrobek zakoupený podnikatelem od podnikatele neplatí klasická 24měsíční záruka. Prodejce odpovídá ze zákona pouze za vady, které má věc v okamžiku převzetí, i když se tyto projeví až po převzetí.
- Bohužel, na výrobek zakoupený podnikatelem od podnikatele nelze uplatnit odstoupení od smlouvy do 14 dnů. V rámci podnikatelské činnosti máte možnost odstoupit pouze v případě, že se na zboží projeví vady, které na něm vázly již při převzetí.
- V případě, že vám servis vystaví potvrzení o neopravitelnosti výrobku, obraťte se na kteroukoli naši prodejnu PLANEO, kde s vámi reklamaci dořeší. Seznam prodejen naleznete zde.
- Výrobek může být vrácen použitý i částečně poškozený. V takovém případě máme právo snížit vrácenou částku o částku zohledňující snížení hodnoty z důvodu používání či poškození.
- K vyplacení celé částky je potřeba zboží vrátit kompletní, tedy včetně příslušenství, které bylo součástí prodejního balení. V případě, že se tak nestane, máme právo snížit vrácenou částku o hodnotu chybějícího příslušenství.
- Při reklamaci nemusí být výrobek přinesen v originálním obalu (obal není součástí reklamačního řízení). Pokud však obal máte k dispozici, doporučujeme do něj výrobek zabalit.
Zboží a dostupnost
- Pokud jste nenašli odpověď na vaši otázku v popisu zboží u konkrétního výrobku, můžete využít kontaktní formulář níže a my se vám co nejdříve ozveme s doplňujícími informacemi.
- Dostupnost vidíte u každého výrobku – na centrálním skladě a na všech našich prodejnách. Pokud není vámi vybraný výrobek skladem na nejbližší prodejně ani na centrálním skladě, zanechte nám zprávu v kontaktním formuláři níže a my se vám co nejdříve ozveme.
- Pokud máte zájem o osobní odběr na prodejně, ale vybrané zboží aktuálně na dané pobočce nemáme skladem, je možné ho na danou prodejnu objednat. V takovém případě musíme zboží převézt z našeho centrálního skladu. Na prodejně bývá připraveno zpravidla do 3 dnů. Převozy mezi vzdálenějšími pobočkami standardně nenabízíme.