Katalog Prodejny
Porovnání
Přihlásit
Košík

Reklamace a vrácení zboží

Neodpovídá zboží vašim představám? Objednali jste špatný model?

Nebo se u nějakého výrobku vyskytla vada, kterou chcete reklamovat?

U nás máte několik možností, kam můžete daný výrobek vrátit, nebo ho jednoduše reklamovat.

Vrácení zboží do 14 dnů

Více

Poškozené, nebo nekompletní zboží

Více

Reklamace zboží

Více

Vrácení zboží do 14 dnů

Veškeré zboží zakoupené na e-shopu Planeo.cz u nás máte možnost vrátit do 14 dnů od jeho zakoupení, a to bez udání důvodu.

Zboží je možné vrátit 2 způsoby. Osobně na jakékoliv naší prodejně nebo je potřeba vyplnit formulář odstoupení od kupní smlouvy a produkt následně spolu s ním a fakturou za nákup zboží zaslat na Reklamační oddělení PLANEO na adresu: FAST ČR, a.s., U Sanitasu 1621, 251 01 Říčany. Na zásilku je v takovém případě nutné čitelně uvést „Vrácení do 14 dnů - Planeo.cz“.

Pro odstoupení od kupní smlouvy u e-shopové objednávky může kupující využít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.


Poškozené, nebo nekompletní zboží

Pokud převezmete zboží a po jeho rozbalení zjistíte, že je poškozené, neprodleně nás kontaktujte na e-mailové adrese reklamace@planeo.cz.

Do e-mailu uveďte číslo objednávky a přiložte následující fotografie:

  • detail poškození
  • celý výrobek tak, aby bylo poškození viditelné v poměru k celému spotřebiči
  • výrobní štítek přímo na produktu
  • obal, ve kterém výrobek přišel (ze všech stran). Tento obalový materiál, prosíme, uchovejte do vyřešení reklamace

V případě, že jste převzali od řidiče výrobek v poškozeném obalu, prosíme zároveň o zaslání zápisu o této závadě z jeho přepravní listiny. Na řádné převzetí zboží upozorňujeme v potvrzovacím emailu.

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně zapsat řidiči do přepravní listiny. Prosím vyvarujte se zápisu, který by Vám nadiktoval řidič, např. nepoškozený obal, poškozený výrobek atd. V případě nesprávné přebírky zboží Vám reklamace pravděpodobně nebude uznána. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Doporučujeme ihned po převzetí zboží od dopravce zároveň kontrolu samotného zboží, zda je bez vady.


Reklamace zboží

Výrobky zakoupené v síti prodejen PLANEO, stejně jako ty objednané přes náš e-shop Planeo.cz, je možné reklamovat na jakékoliv naší prodejně. Objednávky z e-shopu tak reklamujete stejně snadno, jako zboží fyzicky zakoupené na prodejně.

Na prodejnách PLANEO, vlastněných firmou FAST ČR, a.s., řešíme reklamace v souladu s občanským zákoníkem. Pokud nebudete spokojeni s řešením reklamace, kontaktujte nás na e-mailové adrese reklamace@planeo.cz, kde váš případ postoupíme detailní kontrole. Máte taktéž právo obrátit se na ČOI jako subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, email: adr@coi.cz, web: www.adr.coi.cz či nezávislého soudního znalce. Pokud se pro nějaké takové řešení rozhodnete, samozřejmě vám v tom bránit nemůžeme a budeme se snažit být plně nápomocni. Kontakty pro nahlášení reklamace naleznete ZDE.