OZNÁMENÍ PRO ZÁKAZNÍKY – VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Vážení zákazníci,

v návaznosti na rozhodnutí Vlády České republiky o přijetí krizového opatření č. 214 ze dne 15.3.2020, jímž byl ode dne 16.3.2020 od 6.00 hodin přerušen provoz prodejen výpočetní a telekomunikační techniky, audio a video příjímačů, spotřební elektroniky, přístrojů a dalších výrobků pro domácnosti, informujeme, že opravené zboží, které Vámi bylo reklamováno a lhůta pro vyřízení reklamace uplyne v době přerušení provozu, Vám bude vydáno ihned po opětovném otevření prodejny. V souladu s § 2913 občanského zákoníku je přerušení provozu, k němuž došlo v důsledku úředního zásahu, překážkou vyšší moci, která naši společnost zprošťuje odpovědnosti za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace.

 

V Říčanech dne 16.3.2020

 

FAST ČR, a.s.

Ing. Zdeněk Pech, předseda představenstva

Další novinky