Planeo mění firemní design i logo

Maloobchodní síť PLANEO vznikla v roce 1996 jako obchodní značka společnosti FAST ČR. Hlavní myšlenkou bylo přinést zákazníkům kvalitní, a přesto cenově dostupnou elektroniku. Retailový hráč PLANEO se tak zařadil mezi úspěšné značky produktů, které pod FAST ČR spadají, jako například SENCOR, Philco, Catler, Fieldmann, Lamart, Yenkee a mnoho dalších. Pobočková síť je v současné době tvořena 95 kamennými prodejnami po celé ČR, dalšími 53 prodejnami na Slovensku a co do počtu prodejen se tak jedná o největší síť prodejců elektra na česko-slovenském trhu. V roce 2020 navíc PLANEO vstoupilo i do prostředí e-commerce, když spustilo svůj vlastní prodejní e-shop. V současné chvíli PLANEO buduje moderní omnichannel, v rámci kterého propojuje fyzickou přítomnost zejména v menších městech a moderní e-shop se širokou nabídkou produktů.

(R)evoluce ve firemní identitě PLANEO
PLANEO se mění v moderní místo k nakupování a ruku v ruce s tímto směřováním přichází i nová vizuální identita společnosti. Nejpodstatnější změnou v rámci redesingu je zejména evoluce loga, jehož návrh zpracovala kreativní agentura LuckyU, se kterou PLANEO spolupracuje od začátku roku 2022. Hlavním cílem evoluce loga bylo omlazení grafické identity a srozumitelnost komunikace značky Planeo i pro mladší cílovou skupinu. Zároveň ale bylo nutné zachovat konzistentnost pro stávající zákazníky, a proto se cíleně jedná spíše o evoluci než revoluci. „Nové logo je také vizuálně lépe čitelnější, což je zejména v současném mobilním marketingu velmi důležitý aspekt.“ říká Tomáš Opluštil, ředitel PLANEO.
 
Postupný rebranding
Nová vizuální identita se bude zejména na pobočkách a v rámci vozového parku objevovat postupně, aby se v minimální míře omezovala úroveň poskytovaných služeb zákazníkům. Po nezbytně dlouhou dobu se tak bude možné setkat jak s novým logem, tak ještě se starým.
 
S úsměvem pro všechny
Spolu se změnou vizuálního stylu přichází i firemní claim „S úsměvem pro všechny“. Tento slogan je součástí loga a definuje budoucí směřování značky PLANEO. Záměrem je přetvářet nákupní proces v radost, která zákazníkovi přivodí úsměv na tváři. V tomto směru se následně bude rozvíjet i komunikační koncept, který bude z této myšlenky vycházet, a se kterým bude PLANEO pracovat v plánovaných kampaních.
 

Další novinky